The temporary forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Inga mord ännu?

5 posters

Go down

Inga mord ännu? Empty Inga mord ännu?

Post  Tomtefar Sun Dec 13, 2009 2:06 pm

Kom precis åt en dator här nere i sköna ******** och kollade nyss top 10.
Inga mord? Jag som trodde detta skulle bli en kort och intensiv omgång. Nog för att alla inte hinner regga mord redan dag 1 och på söndagar går man inte i skola etc men ändå?

Jag hoppas mördandet kommer igång snart, personligen finns det 3 grupperingar i Skåne mig veterligt. KtK från kävlinge som börjar mer och mer likna Södra Sandby och NiNL. Massa spelare på väldigt liten yta.

Sen i Lund känner jag igen 2-3 spelare som jag vet är med i Hatt.

Bara en liten lämmel har anmält sig så blev tydligen inget av alla dessa lämmelhot (igen) men gruppering nr 3 är såklart SEU även om inga klaner finns officiellt.

Men skulle bli spännande ifall KtK och NiNL blev fulltaliga och aktiva igen, 2 klaner som är stora till antalet inom ganska kort resavstånd är alltid spännande. Speciellt när SEU sen kommer och sopar banan med de flesta Wink <3
Tomtefar
Tomtefar

Posts : 69
Join date : 2009-12-09
Age : 36
Location : Klippan - Skåne

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty Re: Inga mord ännu?

Post  Fuckoff932 Mon Dec 14, 2009 8:23 am

Laman har ju fått en kill nu! Grattis till honom! Very Happy

Fuckoff932

Posts : 22
Join date : 2009-12-09
Age : 30

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty ^^

Post  Laman Mon Dec 14, 2009 8:30 am

Tack det var ett läge av killed or be killed, either way break a promise Rolling Eyes
Fast jag står inte med på top tio.....


Last edited by Laman on Mon Dec 14, 2009 8:31 am; edited 1 time in total (Reason for editing : just for the lulz)

Laman

Posts : 33
Join date : 2009-12-08

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty Re: Inga mord ännu?

Post  Fuckoff932 Mon Dec 14, 2009 8:32 am

Heh... Hoppas att jag också får några kills snart Smile. Har lektionsfri dag imorgon så kanske kan raida lite folk då Smile

Fuckoff932

Posts : 22
Join date : 2009-12-09
Age : 30

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty Re: Inga mord ännu?

Post  Rydeman Tue Dec 15, 2009 5:18 am

Top 10 ar som sa mycket annat inte riktigt pa plats annu! Hall ut! Smile

Rydeman

Posts : 45
Join date : 2009-12-08

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty December..

Post  Skogsbaver Tue Dec 15, 2009 3:40 pm

Det finns en mängd anledningar varför NiNL har valt att inte gå fullt ut under denna omgången.
Dock måste jag säga att vi faktiskt hade peppat att ge allt nu i december. Vi skulle ju till och med ha klan möte några dagar innan omgången började. För att planera våra skoningslösa raiidzz. Nu blev det inte så pga av följande anledningar.

  • Klan systemet är inte uppe alls.
  • Sidan buggar.
  • Deltagandet är lägre än vanligt.
  • Omgången är endast två veckor.
  • Internationellt? Vad i.. Kan se framför mig hur ni kom det på det.. "Ja det sitter säkert någon dansk femtonåring och tänker på hur gärna han hade velat ta bron över till Sverige och döda några ungdomar (i vissa fall vuxna) med grönsaker. Vilken smart idé!"

Hur smart är det att lansera det nya deathgame med en så ofullständig sida etc och till och med göra den internationell (finns det några anmälda som inte är från Sverige?(räknar inte med rydeman..)) i samma veva. Det hade varit minst tio gånger bättre att köra med den gamla under december och sen i februari gå över till den nya. NÄR DEN ÄR KLAR.
Äh, sjukt besviken.. Den enda anledning som skulle kunna få mig att KANSKE gå med i denna omgången är möjligheten att döda tomtenf*n.. men vi får se.

Disclaimer: Inget negativt angående DG. Det är fortfarande ett sjukt roligt spel men jag tänker nog hoppa över tills ni flippat klart.. /Peter Kempe

Skogsbaver

Posts : 1
Join date : 2009-12-15

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty Re: Inga mord ännu?

Post  Tomtefar Wed Dec 16, 2009 6:54 am

Ni lämlar älskar mig! Razz
Men men, får väl ta mig hem till Skåneland och jaga lilla Zam någon dag Twisted Evil
Tomtefar
Tomtefar

Posts : 69
Join date : 2009-12-09
Age : 36
Location : Klippan - Skåne

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty Re: Inga mord ännu?

Post  Fuckoff932 Wed Dec 16, 2009 8:00 am

Tomtefar wrote:Ni lämlar älskar mig! Razz
Men men, får väl ta mig hem till Skåneland och jaga lilla Zam någon dag Twisted Evil

Har du redan raidat Emmaboda eller? Om inte: I dare you to raid Emmaboda Smile

Fuckoff932

Posts : 22
Join date : 2009-12-09
Age : 30

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty Re: Inga mord ännu?

Post  Tomtefar Wed Dec 16, 2009 5:25 pm

palla småland. För få potentialla offer där uppe. Halmstad kanske däremot, efter att skåne är säkrat Wink
Tomtefar
Tomtefar

Posts : 69
Join date : 2009-12-09
Age : 36
Location : Klippan - Skåne

Back to top Go down

Inga mord ännu? Empty Re: Inga mord ännu?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum