The temporary forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget)

3 posters

Go down

Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget) Empty Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget)

Post  SintherX Sun Dec 20, 2009 5:09 pm

Ja, jag är lat, och ja, jag är alldeles för självsäker, och ja, JAG VILL HA ACTION!

Jag bor då i Stockholms-området, och är redo för morotsdueller fram tills den 24, och sedan fr.o.m. den 29-30.
Ni får gärna höra av er, mobilnumret finns (antagligen) på min profil (http://deathgame.se/user/profile/SintherX). Jag är ingen veteran, men jag är samtidigt inte helt nybörjare.

Ser fram emot utmaningar Smile (Och nej, ni kommer inte att kunna mordbränna mig, för ni kommer inte att hitta mig, och blablabla).

EDIT: Upptäckte nyligen att jag inte kunde 27nde eller 28nde, men kan 29nde och 30nde!


Last edited by SintherX on Tue Dec 22, 2009 5:37 pm; edited 1 time in total

SintherX

Posts : 1
Join date : 2009-12-20

Back to top Go down

Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget) Empty Re: Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget)

Post  Laman Mon Dec 21, 2009 1:50 am

jag ringer dig ^^

Laman

Posts : 33
Join date : 2009-12-08

Back to top Go down

Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget) Empty Re: Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget)

Post  sasuke Mon Dec 21, 2009 2:03 pm

Jag hittade dig >=D

sasuke

Posts : 10
Join date : 2009-12-08

Back to top Go down

Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget) Empty Re: Jag utmanar er alla på duell! (Helst en i taget)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum