The temporary forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FlyingDutchman killed Laman

4 posters

Go down

FlyingDutchman killed Laman Empty FlyingDutchman killed Laman

Post  Tomtefar Thu Feb 18, 2010 1:19 pm

Skulle gärna uppskatta någon mordbeskrivning för ingen har skrivit något alls och vore spännande att få reda på hur någon från nederländerna lyckats äppla en stockholmare.
Tomtefar
Tomtefar

Posts : 69
Join date : 2009-12-09
Age : 36
Location : Klippan - Skåne

Back to top Go down

FlyingDutchman killed Laman Empty Re: FlyingDutchman killed Laman

Post  Laman Thu Feb 18, 2010 2:54 pm

jag har inte anmält än..... så jag förstår inte vrf det änns är uppe...men det var inte så intresant jag var påväg till X som alltid på ondsdagar och då så ser jag theflyingdutchman( rättare sagt så ser jag ngn med äpple i handen) eftersom jag inte hade vapen och han inte hade sett mig tänkte jag att jag kanse kunde smita förbi. jag hade fel han såg mig och eftersom jag var på isunderlag som jag inte kunde rulla på var jag död...
jag är ledsen om ni inte förstår vad jag skriver men starcraft 2 betan är ute så jag bryr mig ej

Laman

Posts : 33
Join date : 2009-12-08

Back to top Go down

FlyingDutchman killed Laman Empty Re: FlyingDutchman killed Laman

Post  Tomtefar Thu Feb 18, 2010 4:44 pm

okej, ser bara lite spännande ut eftersom FLYINGDUTCHMAN har skrivit att han bor i Nederländerna. Ska han då ha varit på besök i Sverige/Stockholm och råkat springa på dig? Jaja, lär bli spännande att se vad som händer resten av omgången. Själv är man död sen några dagar tillbaka så kan dessvärre inte smidigt och lätt hoppa förbi alla dödingar på top 10 men men.
Tomtefar
Tomtefar

Posts : 69
Join date : 2009-12-09
Age : 36
Location : Klippan - Skåne

Back to top Go down

FlyingDutchman killed Laman Empty Re: FlyingDutchman killed Laman

Post  Flying Dutchman Fri Feb 19, 2010 1:19 am

Då ska jag också förklara. Det gick så här; jag dödade honom på onsdagkväll (jag är i Sverige nu för att min mormor skulle bli begravd). När jag komm hem anmälde jag mordet, med en jättefet mordbeskrivning. Men efter en dag stod den fortfarande inte på sajten. Det kunnde ha varit för att Laman var långsam, eller så hade min anmälan fejlat. Så jag försökte anmäla mordet igen, och så stod det där, utan mordbeskrivning.

Jag ska fråga Rydeman att fixa in en fin beskrivning Wink

PS. Jag är halv-svensk, men bor i Holland Wink

Flying Dutchman

Posts : 6
Join date : 2010-02-14

Back to top Go down

FlyingDutchman killed Laman Empty Re: FlyingDutchman killed Laman

Post  Flying Dutchman Fri Feb 19, 2010 4:51 am

Här är mordbeskrivningen (om Rydeman läser detta kan han väl fixa att det står vid mordet Smile);

Min svenska kompis, Jonatan (arachma i DG), berätte precis för mig hur Laman skulle gå över Medborgarplatsen (han ville hämnas efter att Laman dödade honom i december). Jag ställde mig på ett fint ställe med ett äpple i fickan. När han kom runt hörnet kände jag först inte igen honom, men jag sprang efter och kastade mitt äpple som landade någon meter bakom honom. Tack arachma Smile

Och om ni undrar, jag åker tillbaka till Holland i morgon, men i dag springer jag nog fortfarande runt på Söder med min blåa dunjacka och jag kanske försöker få en till internationell kill i kväll Smile

Flying Dutchman

Posts : 6
Join date : 2010-02-14

Back to top Go down

FlyingDutchman killed Laman Empty Re: FlyingDutchman killed Laman

Post  Rydeman Sat Feb 20, 2010 7:05 am

Awesome! Jag fixar mordbeskrivningen. Smile

Om du gör samma mordregistrering två gånger så är det den senaste mordbeskrivningen som gäller innan motspelaren också registrerar.

Rydeman

Posts : 45
Join date : 2009-12-08

Back to top Go down

FlyingDutchman killed Laman Empty Re: FlyingDutchman killed Laman

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum